Ungdomslederne samles en gang i måneden for å bli sett og møtt, ledet og formet av Jesus gjennom undervisning, samtaler med andre ledere, bønn i grupper og forbønn.

mandag 21. april 2008

Profilintervju med Pål Atle Normann

Navn: Pål Atle Normann
Alder: 28
Hva driver du med: Elektriker på Norges varemesse.

Hvilken farge er det på tannbørsten din?
Blå

Hvorfor forkynner du?
Fordi jeg har opplevd en levende Gud og en nær Jesus som har gjort store ting i mitt liv og jeg vil at andre også skal få oppleve Ham.

Hvis du var ungdomsminister for en dag hva vil du gjort?
Jeg ville helt klart gitt mer penger til ungdomsarbeid. Alle ungdom bør ha et alternativ til å drive dank.

Kristen helt (bortsett fra Jesus) ?
Flere, men en er Steinar Tosterud.

Hva syns du om Unite Oslo?
Jeg må si at det er noe av det bedre som har blitt opprettet for ungdomsledere. Dette må organiasjoner og menigheter legge penger i for å få til flere gode undervisere!

Ingen kommentarer: